14 תשובות
רכבת ישראל.
למרות שגם במפעלי ים המלח מרוויחים לא רע.
בכל מקרה - רק למקורבים.
תלוי מה התפקיד
שואל השאלה:
מה למוקרבים ?
אנונימי
כדי להתקבל לשם אתה צריך להיות מקורב.
שואל השאלה:
אבל איפה יותר שכר
אנונימי
רכבת ישראל..
שואל השאלה:
איך אתה יודע
אנונימי
שואל השאלה:
ומה ההבדל בין העבודות?
אנונימי
בדקתי באינטרנט. ברכבת נוהגים בים המלח מסננים מלח (או וואטאבר).
במפעלי ים המלח
הם בקושי משלמים מס
אנונימי
לוקחים מהם המון מס..
11:30
לא נכון..
אם אני לא טועה הם לא משלמים מס בכלל
אנונימי