9 תשובות
כן, מקסימום 2
כן שניים
אני מעדיף לאמץ... ו3 מקסימום.
כן שלוש
והחלום זה תאומים בן ובת
כן 3 בערך
4 גג...הייתי רוצה לאמץ 1/2 מהם
Ma?
כן, אחד או שניים.
2 ילדים.
בן ואז בת ❤
כן, מקסימום 2, אני ארצה גם לאמץ. (: