6 תשובות
איכס אנימה גרועה לא מבינה למה רואים אותה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה איך את מעיזה חוצפנית.
אני

סך הכל זה אותו וואן פאנץ מאן, חבל רק שהסטודיו התחלף והסדרה נראת לא משהו עכשיו
שואל השאלה:
נכון הסטודיו באמת לא משהו חבל שהחליפו,אבל לפחות הסתיימה תקופת המתנה ארוכה.
וואלה, מתי יצא?
שואל השאלה:
אתמול בערב באנגלית ולפני 4 שעות בעיברית