6 תשובות
איכס אנימה גרועה לא מבינה למה רואים אותה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה איך את מעיזה חוצפנית.
סליחה איך את מעיזה חוצפנית.
אני
סך הכל זה אותו וואן פאנץ מאן, חבל רק שהסטודיו התחלף והסדרה נראת לא משהו עכשיו
סך הכל זה אותו וואן פאנץ מאן, חבל רק שהסטודיו התחלף והסדרה נראת לא משהו עכשיו
שואל השאלה:
נכון הסטודיו באמת לא משהו חבל שהחליפו,אבל לפחות הסתיימה תקופת המתנה ארוכה.
נכון הסטודיו באמת לא משהו חבל שהחליפו,אבל לפחות הסתיימה תקופת המתנה ארוכה.
וואלה, מתי יצא?
שואל השאלה:
אתמול בערב באנגלית ולפני 4 שעות בעיברית
אתמול בערב באנגלית ולפני 4 שעות בעיברית