9 תשובות
כן
כן בטח
תנסי לחשוב על הדברים החיוביים שיש לך
בטח תראי נטפליקס וכל הבעיות יפטרו
אתה בר מזל שיש לך בכלל את האפשרות לפרסם את השאלה הזאת באינטרנט.
אין את הפריבילגיה הזאת לכולם, החיים לא מושלמים, אבל להנות מהדברים הקטנים זה מה שעושה אותם ליפים.
אנונימית
יש טעם רק חייב סבלנות
אנונימי
נופ אבל אין גם אין טעם לא לחיות אז תנסה לנצל את הזמן שלך כאן לחוות חוויות טובות כל עוד אתה יכול. זה לא בלתי אפשרי להנות בעולם הזה.
לי מספיק לקרוא ספרים מסוימים כדי להרגיש שיש קצת טעם, או לראות אנימה שאהבתי, או מנגה, או לצייר או וואטאבר. תמצא דברים שכיף לך לעשות ויהיה לך כל יום טיפה טעם לחיות.
אנונימי