התחברות
הרשמה
ראיתי שמישהי חילקה פרחים ורשמו לה שזה אסור למה?
12 באפריל 2019, 14:22
פרחים בסטיפס
מידע על סטיפס
תמיכה
סטיפס
רמאות פרחים
2 תשובות
כי חייב לשאול פה רק שאלות
כ
כובש הלבבות*
כי זה נקרא עבירת פרחים, זה להשיג פרחים שלא ביושר.
H
Hela
באותו הנושא:
איך אבל איך היא חילקה כל כך הרבה פרחים???
ראיתי שאלה ומישהו נתן 4 פרחים באנונימי איך?
שיהיה אפשר לראות כמה פרחים כל אחד חילק - בעד/נגד?
ראיתי מישהו שהוא מומחה בסטיפס עם 12 פרחים מה זה אומר?
ניסיתי לשלוח פרח וזה רשם לי "חלה שגיאה הפרח לא נשלח"
תודו שאתם סופרים כמה פרחים חילקו בשאלה לפני שאתם עונים ואם כבר חילקו חמש אתם לא עונים, אלא אם זה נושא שמעניין או
ראיתי עכשיו מישהו שנתן יותר מ5 פרחים איך?
ראיתי שאלה שמישהי שאלה והיא רשמה בתשובות משהו למישהי והיא קיבלה פרח.. אפשרי להביא לעצמך פרח בשאלה?
היי אז, בשיעור מתמטיקה המורה חילקה אותנו לקבוצות, ילדה אחת שאיתי בקבוצה אמרה
חברות זה רשמי יש לי 100 פרחים!!!!
למה בחלק מהשאלות ראיתי שמישהו הביא מעל חמישה פרחים על תשובות?