התחברות
הרשמה
לא מתחברת כמעט לוואטסאפ (יש לי חברים) נורמלי?
12 באפריל 2019, 13:36
גיל 17
ווטסאפ
נושאים לשיחה
4 תשובות
כן
ת
תבחרו אתם ^^
הלוואי עליי
F
Flowers princess
כן גם אני ככה
ו
וְזָרַח הַשֶּׁמֶשׁ
ברור
ל
ליהי.
באותו הנושא:
איך קוראים לקבוצת וואטסאפ שלכם עם החברים/ חברות
הייתם מתחברים לילדה שהיא מעט "חנונית", חכמה, מתחכמת, חוש הומור, מכילה, ביישנית, מופנמת ושקטה ליד אנשים שהיא לא מתחברת אך עם חברים היא לא, ביטחון עצמי נמוך?
מתחברת פעם בכמה ימים לוואטסאפ זה בסדר?
זה בסדר שאני מתחברת פעם בכמה ימים לוואטסאפ? כאילו בכלל לא מתחברת (לא עונה לחלק ולחלק לא)
התקלקל לי הפלאפון, איך אני מתחברת לוואטסאפ מהמחשב בלי הפלאפון????
אני לא מתחברת כמעט לאף אחד בגילי.
מתחברת כל כמה ימים בוואטסאפ (פעם בשלושה-ארבעה ימים לפעמים שבוע) מה הייתם חושבים על זה?
נורמלי לדעתכם שאני מתחברת לוואטסאפ פעם ביומיים- שלושה? אני פחות אוהבת להשתמש בוואטסאפ והחברים מודעים לזה
איך לעשות וואטסאפ פלוס? ואיך אני מתחברת מהפלוס לוואטסאפ אם אפשר?
נגיד שהייתי פותחת קבוצת וואטסאפ לנוער שמתקשה להכיר חברים חדשים, הייתם מצטרפים אלייה?
מה עדיף 200 אנשים בקבוצת וואטסאפ שכמעט ולא יכתבו או 50 איש שיכתבו בקבוצה?