2 תשובות
אולי את לא באמת רוצה את הקשר...
אני גם במקרה ממש דומה..
זה אולי ככה בגלל שכבר התרגלת או שבאמת פשוט היא לא כל כך חסרה לך וזה בסדר לגמרי