8 תשובות
לא מוזר, זה הטעם שלך. את נשמעת בול כמו אמא שלי אגב *_*
הוא באמת חתיך, לא מוזר
לא מוזר
ממש לא הוא
נראה בסדר+
שואל השאלה:
אני לא
אמא שלך חח..xd
אני בת 16
אנונימית
ברור לי שלא חחח
אמא שלי לא יודעת אפילו להגיע לאתר הזה.. היא ופלאפונים לא הכי מסתדרים.
אבל היא אומרת בדיוק אותו דבר לגבי איך שתיארת את הטעם שלך בגברים. אני אגב לא כמוכן.
שואל השאלה:
לאדעת אני חולה על גברים עם זיפים/זקן (,:
אני לא אוהבת בלונדיניים ובייבי פייס..
כל גבר שאני חושבת שהוא חתיך חברות שלי צוחקות עליי
אנונימית
גם אני כמוך
והוא נראה טוב גם לדעתי