3 תשובות
חח הייתי בעדם אבל אני מודה שזה נשמע מפגר מה שהוא אמר לול
עם התעמולה והרפיסות של האופוזיציה בשנים האחרונות שוכחים אבל תפקיד האופוזיציה, לא משנה איזו, היא למרר את חיי הממשלה, לכן המוסד הזה קיים ואופוזיציה שלא תלחם למען עקרונותיה לא ממלאת את תפקידה
הוא רק מצדיק את הסיבה למה אנשים העדיפו את ביבי. למרר לביבי את החיים בשביל למרר את החיים? התפקיד של הכנסת זה להיות לטובת המדינה וזה כולל את האופוזיציה. התפקיד של האופוזיציה זה במקרה של אי הסכמות להוות צד מתנגד לממשלה ולא למרר לממשלה את החיים רק לשם למרר לה את החיים זה מעשה ילדותי שפוגע במדינה ומוכיח חוסר בגרות.