8 תשובות
ניסויים בבעלי חיים לא בהכרח יכולים להעיד על מה שיקרה לבני אדם. לדוגמא יכול להיות משהו שיעבוד על בעל חיים אבל לא יעבוד על בן אדם. כי בעלי חיים שונים מבני אדם.
שזה לא נורמלי להתייחס לחיות כאל "שפן ניסוים"
חח זה קצת סותר^
זה ביטוי
זה לא סותר. שפן ניסיונות זה ביטוי שנוצר מכך שמשתמשים בשפנים בשביל לעשות עליהם ניסויים. זה לא נורמלי לעשות על בעלי חיים חסרי ישע ניסויים.
אני יודע שזה ביטוי
עזבו...
שגם הם מרגישים כאב וסבל ושלא צריך להתעלל בהם רק בגלל שהם לא יכולים לדבר
שזה מצער אותם, שזה לא מוסרי, שהמטרה לא מקדשת את האמצעים, ותקראי מאמרים נגד.