4 תשובות
זה לגיטימי לגמרי איך שהגבת. זאת הנשיקה הראשונה שלך וגם אם חלמת על נשיקה עם הבן הזה ספציפית, זה לא בסיטואציה הזאת. כל אחת רוצה שהנשיקה תבוא ממקום רומנטי שיש בו אהבה, ולא מתוך חובה. אל תרגישי רע עם עצמך
איזה חמוד זה נשמע חח סליחה זה פשוט חמוד.
לכי אליו אחר כך ותגידי לו הכל וגם איך את מרגישה אליו, שיואו זה יהיה כזה חמוד
לכי אליו אחר כך ותגידי לו הכל וגם איך את מרגישה אליו, שיואו זה יהיה כזה חמוד
פשוט נלחצת
תגידי לו
תגידי לו
לא הרגשת מוכנה והסיטואציה הלחיצה אותך, לגיטימי.
תבואי אליו כשתהיו לבד ותבקשי סליחה (:
תבואי אליו כשתהיו לבד ותבקשי סליחה (:
באותו הנושא: