29 תשובות
נראה שכן
כן
כן
תמיד היה תמיד יהיה
אנונימית
נראה שכן
אבל לכל דבר יש סוף, בסוף
דעתי, כרגע אין טוב ממנו לעם ישראל
אבל לכל דבר יש סוף, בסוף
דעתי, כרגע אין טוב ממנו לעם ישראל
בהחלט :)
מה שנקרא טוטליריות (: כמו היטלר וסטלין וקים גונג און וזה
אנונימית
חח
1 - שמעון פרס - לא הצליח
2 - ציפי ובוז'י - לא הצליחו
4 - גנץ, לפיד, בוגי ואשכנזי - לא הצליחו
8 - ??? - יצליחו?
1 - שמעון פרס - לא הצליח
2 - ציפי ובוז'י - לא הצליחו
4 - גנץ, לפיד, בוגי ואשכנזי - לא הצליחו
8 - ??? - יצליחו?
באסה. אבל כן
אנונימית - מה הקשר טוטליטריות?!
אנונימית
הממשלה הזו לא תחזיק 4 שנים.
כי זאת ההגדרה של מנהיג בלתי מנוצח (((((:
אנונימית
לא , בסופו של דבר יחליפו אותו, הוא לא יהיה ראש ממשלה לנצח
לא.
ביבי הולך לעוף לכלא בקרוב.
כנראה שהוא יצטרך להתפטר בעקבות הליכי המשפט.
איך אמרו מפלגת הפיראטים?
כל אחד יקבל מה שמגיע לו.
אחלה מפלגה דרך אגב
ביבי הולך לעוף לכלא בקרוב.
כנראה שהוא יצטרך להתפטר בעקבות הליכי המשפט.
איך אמרו מפלגת הפיראטים?
כל אחד יקבל מה שמגיע לו.
אחלה מפלגה דרך אגב
ביבי נמצא יותר מדי זמן בחקירות והאשמות... אם היה משהו מוצק הוא כבר מזמן היה בכלא
גם בבחירות הקודמות אמרו שהוא מושחת והכל.
גם בבחירות הקודמות אמרו שהוא מושחת והכל.
יאפ.
לא מגיע לבן אדם כזה לנהל מדינה..
לא, פשוט העם נשאר מטומטם.
סוג של..
עוד כמה שנים נצטער על זה כי הוא יהיה מבוגר מדי(והוא יצטרך לפרוש) ולא יהיה מישהו עם ניסיון שיכול להחליף אותו.
אם גנץ היה נבחר והממשלה הייתה נופלת לפחות הייתה יכולה להיות לנו "plan b".
עוד כמה שנים נצטער על זה כי הוא יהיה מבוגר מדי(והוא יצטרך לפרוש) ולא יהיה מישהו עם ניסיון שיכול להחליף אותו.
אם גנץ היה נבחר והממשלה הייתה נופלת לפחות הייתה יכולה להיות לנו "plan b".
כן
כנראה שהוא היה ככה כבר בהתחלה ורק עכשיו גילו את זה
הפך?
כן
הוא תמיד היה
הוא תמיד היה
עד שהמוות יפריד בנינו?
כן למרות שהקרב שלו עם גנץ היה מאוד צמוד ...
לפי דעתי (זאת דעתי הכנה אז מבקשת לכבד) אין מישהו שיותר מתאים מביבי ומישהו שיכול לנהל את המדינה .נכון, יש לו כמות של חסרונות אבל בואו אף אחד לא מסוגל להנהיג כמו ביבי !
חחח אהבתי את זה שמי שענה ראשון כן קיבל פלוס ומי שענה אחריו כן חטף 2 מינוסים ...
לפי דעתי (זאת דעתי הכנה אז מבקשת לכבד) אין מישהו שיותר מתאים מביבי ומישהו שיכול לנהל את המדינה .נכון, יש לו כמות של חסרונות אבל בואו אף אחד לא מסוגל להנהיג כמו ביבי !
חחח אהבתי את זה שמי שענה ראשון כן קיבל פלוס ומי שענה אחריו כן חטף 2 מינוסים ...
כן ברור
לא,
יעיפו אותו בשלב מסוים
יש לו עניינים אישיים שאליו לטפל
גם אנשים יפנימו שיש דרך יותר נכונה (מאשר ביבי)
יעיפו אותו בשלב מסוים
יש לו עניינים אישיים שאליו לטפל
גם אנשים יפנימו שיש דרך יותר נכונה (מאשר ביבי)
כן אני אומרת לכם יש לו כוחות, הוא בטוח מהפנט את כולם אכשהו
אחרת איך הוא מנצח כל פעם?!;-;
אחרת איך הוא מנצח כל פעם?!;-;
לא
אבל הוא מצליח לא רע, הוא פשוט שותף לאנשים את המוח, אנשים מאמינים למה שהוא אומר וזה כל כך פתטי.
כן הוא טוב בלדבר לעם, אבל בואו, נראה לכם שהוא באמת מתכוון לזה, רוב מה שהוא אומר זה בולשיט אחד גדול.
אבל הוא מצליח לא רע, הוא פשוט שותף לאנשים את המוח, אנשים מאמינים למה שהוא אומר וזה כל כך פתטי.
כן הוא טוב בלדבר לעם, אבל בואו, נראה לכם שהוא באמת מתכוון לזה, רוב מה שהוא אומר זה בולשיט אחד גדול.
אנונימית
באותו הנושא: