5 תשובות
תגידי לה שאת חיה עם הפלאפון הזה ולא בא לך לזרוק כרגע את הכסף הזה. באמת מעצבן.
גם אני ההיתי אומרת את זה לא מקטע כזה, פשוט ההיתי אומרת, עכשיו שאת מרחיבה את זה אני מבינה שזה באמת לא ככ יפה להגיד לא יודעת...
פשוט תגידי שאין לך כסף עכשיו לטלפון חדש, אם היא לא תקבל את זה, זאת בעיה שלה.
אבל זה באמת לא נחמד שהיא אמרה שאין לה כח לכתוב
לדעתי זו שאלה לגיטימית לשאול , כלומר הכוונה בשאלה זה למה את לא מטפלת בבעיה שיש לך בטלפון , וחברה שלך כנראה הניחה שאם יש בו בעיה אז יש צורך בלקנות טלפון חדש , היא הייתה יכולה לומר גם למה את לא שולחת אותו לתיקון
באותו הנושא: