4 תשובות
אולי סתם אמרה ששיקרת?אי אפשר לדעת למה אמרה ככה אולי סתם חח..וזה לא דבר רע שעדיין לא הייה לך חבר(:
שואל השאלה:
לא יודעת זה פדיחה
לא יודעת זה פדיחה
אנונימית
חח לא פדיחה הכל טוב גם לי עדיין לכ הייתה חברה
ואם תרצי לדבר טלזה מוזמנת לדבר בפרטי איתי
באותו הנושא: