10 תשובות
לא, זאת את אל תשימי על אף אחד...
לא.. ממש לא!
באמת? זה מה שאת הכי אוהבת לאכול?! oם
אנונימי
שואל השאלה:
כן (:
כן (:
אנונימית
כל אחד והטעם שלוו מה אכפת לך ממה שיגידו תעשי מה שנוח לך מאמי: )
לאא חח רק צחוקים מה יש לך
ממש לא (:
כל אחד ומה שהוא אוהב..
כל אחד ומה שהוא אוהב..
כן חחחחחחחחחחח
באותו הנושא: