6 תשובות
אולי זה בצחוק ואולי היא נמשכת אלייך
שואל השאלה:
יש לה התנהגות מחשידה בכללי, אני לא רוצה שיהיו לה רגשות אליי
יש לה התנהגות מחשידה בכללי, אני לא רוצה שיהיו לה רגשות אליי
אנונימית
אז תשאלי אותה ותבררי מה הולך
שואל השאלה:
לא זה יהיה מביך, אבל היא נפגעת בכל פעם שאני מראה סימנים שאני לא אוהבת אותה/ אוהבת מישהו אחר
להתרחק או פשוט לא לעשות כלום? אני אוהבת אותה בתור חברה
לא זה יהיה מביך, אבל היא נפגעת בכל פעם שאני מראה סימנים שאני לא אוהבת אותה/ אוהבת מישהו אחר
להתרחק או פשוט לא לעשות כלום? אני אוהבת אותה בתור חברה
אנונימית
אני חושבת שאת כן צריכה לדבר איתה, היא חברה שלך ולא מגיע לה שסתם תתרחקי פתאום בלי לומר למה, מצד שני גם לא נוח לך במצב הזה אז עדיף שתדברי, תגידי לה בעדינות שאת פחות בעניין, שלפחות לא תפתח סתם תקוות
תגידי לה מה את מרגישה