7 תשובות
ראיתי כן
אממ יותר עצוב בשבילם...
אנונימית
יואו עצוב !!!!!!
....
חחחחחחחחחחחח
....
חחחחחחחחחחחח
אנונימית
3 מתוך 250 אלף זה הזוי
הם לא פרשו מהבחירות?
איך זה הגיוני?
איך זה הגיוני?
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה גם אני לא שמעתי עליהם עד שהלכתי לטבלה
וואלה גם אני לא שמעתי עליהם עד שהלכתי לטבלה
אנונימי
שואל השאלה:
ויש עוד אחת עם 7 משהו ברית כבוד
ויש עוד אחת עם 7 משהו ברית כבוד
אנונימי
באותו הנושא: