20 תשובות
מזדהה איתך אבל ההורים שלי כן גרושים
אנונימי
תדברי על זה עם אבא אולי הוא יבין (אבא שלי מבין ועוזר לי יותר מאמא שלי לרוב ) , הצוות , יש קווי סיוע טלפונים , ופסיכולוג/יועץ של המקום .
את יכולה גם לנסות להיעזר באח / אחות גדולה מהעמוד -
achimgdolim ( אם כתבתי נכון )
אחים גדולים באינסטגרם
את יכולה גם לנסות להיעזר באח / אחות גדולה מהעמוד -
achimgdolim ( אם כתבתי נכון )
אחים גדולים באינסטגרם
לא משנה מה ולא משנה איך,
אל תשכחי מאיפה נולדת
אל תשכחי מי דאג וטיפל בך
אל תשכחי מי סבלה 9 חודשים
דוד שלי ז"ל ניתק קשר עם סבתא שלי
ורק רע זה עשה ואני לא אשתף יותר
מידי כי רק רע זה עשה לי.
אל תשכחי מאיפה נולדת
אל תשכחי מי דאג וטיפל בך
אל תשכחי מי סבלה 9 חודשים
דוד שלי ז"ל ניתק קשר עם סבתא שלי
ורק רע זה עשה ואני לא אשתף יותר
מידי כי רק רע זה עשה לי.
שואל השאלה:
שהיא צועקת עליי שאני הורסת לה את החיים, למרות שהיא יודעת כמה קשה לי ושאני פוגעת בעצמי ומנסה להתאבד ואני מרגישה כבר מספיק אשמה, אז כבר לא בא לי קשר איתה
שהיא צועקת עליי שאני הורסת לה את החיים, למרות שהיא יודעת כמה קשה לי ושאני פוגעת בעצמי ומנסה להתאבד ואני מרגישה כבר מספיק אשמה, אז כבר לא בא לי קשר איתה
אנונימית
תדברי איתה על זה, רק אל תעשי טעות.
אני האנונימי שענה ראשון הייתי יכול להגיד לך כל מיני דברים אבל אני מעדיף שלא להגיד אותם פה אבל את מוזמנת לשלוח לי הודעה ואני אעזור לך כמה שאני יכול
היא כנראה ממש בדיכאון או ממרומרת על משהו שקרה לה תני לה שבוע-גג 3שבועות
וזה עובד ותשכחי הכול כי אמא זה כל החיים והנשמה והכול ואמא שלך תמיד תאהב אותך
וזה עובד ותשכחי הכול כי אמא זה כל החיים והנשמה והכול ואמא שלך תמיד תאהב אותך
שואל השאלה:
אני כבר מחכה שלושה חודשים, וזה היה ככה גם לפני שנכנסתי לאשפוז
אני כבר מחכה שלושה חודשים, וזה היה ככה גם לפני שנכנסתי לאשפוז
אנונימית
אז תנסי לדבר איתה ועם צריך גם תרימי את הקול ותגידי לה אמא! אני חייבת להגיד לך משהו ואז תגידי לה מה מפריע לך יכול להיות שבזמן שהיית האשפוז אז קרה לה משהו כלכלי או משהו כזה עדיף שתדברי עם אבא
שואל השאלה:
כבר דיברתי
היא מתעלמת ממני ובכלל לא נותנת לי לדבר
כבר דיברתי
היא מתעלמת ממני ובכלל לא נותנת לי לדבר
אנונימית
אז תדברי עם אבא שלך ולגבי זה שידבר עם אמא שלך ועם זה עדיין ככה אז באמת עדיף שתלכי לסבתא או לקרוב משפחה
כי אפשר להבין את הנקודות מבט שלך וזה ממש קשה אפילו לדמיין שככה אמא שלך אומרת
נדבר תכלס הייתי בוכה כל לילה עם זה היה ככה
שואל השאלה:
דיברתי עם אבא, שהוא מנסה לדבר איתה היא מתחילה לצעוק עליו ולא נותנת לו לדבר
דיברתי עם אבא, שהוא מנסה לדבר איתה היא מתחילה לצעוק עליו ולא נותנת לו לדבר
אנונימית
אז תדברי עם קרוב משפחה שתעברי אליו או משהו כזה כי עם זה ככה כלכך הרבה זמן עדיף לעשות את זה
מקווה שעזרתי❤ לילה טוב
שואל השאלה:
לילה טוב❤
תודה❤
לילה טוב❤
תודה❤
אנונימית
איך היחסים שלה אתך ? היא אימא טובה או שהיא מאלה שפוגעות בך מילולית ?
שואל השאלה:
פוגעות מילולית
פוגעות מילולית
אנונימית
וואי, אז היא לא בדיוק האימא הכי טובה .. ואולי באמת כדאי שתעברי לגור אצל אבא או קרוב משפחה. אני רואה שמצב במשפחה , עם אימא שלך לא ממש הכי טוב..
באותו הנושא: