12 תשובות
יפה מאוד
אנונימית
זה לא כואב זה יפה וזה ממש לא מסוכן
זה יפה רצח
ולא מסוכן לדעתי
אנונימית
לא מסוכן בכלל
שואל השאלה:
מישהו עשה
מישהו עשה
אנונימית
כל עגיל זה מסוכן.
אבל זה יפה ואם תעשי אצל מישהו מקצועי לא אמורים להיות בעיות
אבל זה יפה ואם תעשי אצל מישהו מקצועי לא אמורים להיות בעיות
זה מושלם לדעתי וזה לא מסוכן וגם פחות כואב מאליקס
נדיר אש
שואל השאלה:
מסוכן?
מסוכן?
אנונימית
אני חושבת שזה יפה, גם אני רוצנ לעשות . לא כואב
זה ממש יפה כדאי
באותו הנושא: