10 תשובות
לא אבל צריך לשים
תאכלס אם יתפוס אותך שוטר לא יעשו לך כלום אלה אם זה שוטר ממש ממש מניאק שעבר עליו יום רע
כן
אם יתפוס אותך שוטר אז הוא אמור לתת לך דוח אני חושבת
אז עדיף לשים
לא אחי בקטנה
אבל צריך לשים
אנונימי
גרוע מאוד. אתה יכול לגרום לתאונות ככה.
אנונימי
אנשים אתם קצת מגזימים לא?
שואל השאלה:
יכולים לשלול את הרישיון על דבר כזה?
אנונימי
כן
יש קנס ודוח
אם אין לך שלט של נהג חדש אתה יכול לכתוב בדף בגדול נהג חדש שיבלוט לעין
ולא יעשו לך כלום
חבל לקבל על דבר כזה דוח
שואל השאלה:
כן אבל אני שואל אם יכולים לשלול את הרישיון על זה
אנונימי
זה לא שלילית רישיון
אבל זה נראה לי 250 שקל קנס
ואפשר להוריד נקודות
עדיף לא לקחת סיכון