2 תשובות
לדעתי כדאי לך לסמס עם מטרה
זאת אומרת לשלוח בדיחה או שאלה (לא מה קורה) על נושא משותף לשניכם.. יותר מעניין וגם יותר יגרום לו לרצות לענות
זאת אומרת לשלוח בדיחה או שאלה (לא מה קורה) על נושא משותף לשניכם.. יותר מעניין וגם יותר יגרום לו לרצות לענות
שהיא מנסה לפתוח שיחה
אני רוב הסיכויים יזרום וימשיך בשיחה
אני רוב הסיכויים יזרום וימשיך בשיחה
באותו הנושא: