יש לי חברה הכי טובה אחת. ויש לנו הרבה ידידים שהם חברים ממש טובים שלנו. הבעיה היא שלאחרונה היא מעצבנת אותם ממש והם כל הזמן אומרים לי שהם לא רוצים להיפגש איתה ושהם לא אוהבים אותה. עכשיו זה גם פוגע בי כי אי אפשר להזמין אותי בלעדיה למקומות... והיא לא מודעת לזה שהם לא אוהבים אותה בכלל היא דווקא חושבת ההפך... מה אני אמורה לעשות?? לדבר איתה? ומה להגיד?