7 תשובות
זה כל כך ארוך באמת ויש מלא אירועים קשה לסכם את זה
זה משעמם רצח לא מבינה מה כולם מתלהבים
הפרקים חוזרים על עצמם וזה כול כך קשה לסכם כי זה המון פרקים תיראי פרק אחד ועם תאהבי תיראי
הפרקים חוזרים על עצמם וזה כול כך קשה לסכם כי זה המון פרקים תיראי פרק אחד ועם תאהבי תיראי
לדעתי זה נהיה מעניין ואנשים זו טנובלה טורקית וזה די שונה מטלנובולות אחרות וזה די לא צפוי.
פארוק איש עסקים עשיר שגר עם המשפחה שלו יש לו אנא בשם אסמה שמנסה לשדך לו בנות שיתחתן איתן אבל הןא לא רוצה הוא וסורייה נפגשים הם מתאהבים הם מתחתנים, אסמה לא אוהבת את סורייה
ומאז יש כל מיני דברים.. נגיד על מה שקורה בחברה עם אדם(אם אני אגיד לך מי זה אדם זה יהיה ספוילר אז אני לא אגיד) או מה שקורה בבית (סתם נגיד עם איפק העובדים אסמה אוסמאן סנם וכל אלה)
קיצר אני ממש ממליצה זה סדרה ממכרת ויפה יש בה דרמה אהבה מתח והרבה דברים, תראי;)
ומאז יש כל מיני דברים.. נגיד על מה שקורה בחברה עם אדם(אם אני אגיד לך מי זה אדם זה יהיה ספוילר אז אני לא אגיד) או מה שקורה בבית (סתם נגיד עם איפק העובדים אסמה אוסמאן סנם וכל אלה)
קיצר אני ממש ממליצה זה סדרה ממכרת ויפה יש בה דרמה אהבה מתח והרבה דברים, תראי;)
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
בבקשה תהני
האמת שבהתחלה לא הבנתי מה מתלהבים מזה ואז התחלתי לראות, באמת שראיתי והתמכרתי אבל אז הייתי בטיול של שבוע ולא ראיתי את הפרקים ואתה מרגיש כאילו זה לא ככ שווה להשלים עכשיו פרקים. זו סדרה ארוכה מחאה בסיפורים מכל הממדים לכל דמות יש שם סיפור, וכשאתה מתסכל על זה מצד זו לא סידרה משהו.
מה שכן אם את רוצה סדרה טורקית שבאת טובה ושיש בה עלילה ברורה יותר ממצליצה לך לראות "מריאם".
מה שכן אם את רוצה סדרה טורקית שבאת טובה ושיש בה עלילה ברורה יותר ממצליצה לך לראות "מריאם".
אנונימית