5 תשובות
אני פעם השתתפתי ובלתי והפסקתי אבל חיבוק אין לי בעיה
וכל הכבוד שאת ככה.
וכל הכבוד שאת ככה.
לא זה לא אומר עלייך כלום להפך ..
אלו שהגיבו מעליי.. לדעתי זה לא קשור לעקרונות זה פשוט שכנראה היא עוד לא מוכנה וזה בסדר אבל מי שכן משתתף זה לא אומר שאין לו עקרונות או שהוא נגרר..
שאת לא הולכת אחרי החברה, זה טוב.
מה שטוב לך זה מה שטוב לך.
אל תשתתפי אם את לא רוצה.
אל תשתתפי אם את לא רוצה.
באותו הנושא: