6 תשובות
כי אז יהיה אפשר להשיג הכל וזה לא יהיה כיף
נשבעת לך שחשבתי על זה היום ^-^
אנונימית
כי אז אפחד לא ירגיש עשיר
אנונימית
כי אם הכל בחינם יש צורך בניצות משאבים, אם הכל בחינם אז הכל נגמר מהר, זאת אומרת שצריך כמויות אדירות של משאבים ואנחנו יכולים להכחיד ככה את העולם תוך פחות מחודש.
כי אז לא יהיה לנו כלום אתה תסכים לבשל בלי לקבל כלום? או להכין דברים? לשבת שנה שלמה ולבנות פלאפון בלי לקבל כלום עכשיו תגיד הם כן יקבלו מה שאחרים יכינו אבל אז זה לא יהיה פייר חלק לא יעשו כלום וחלק יעבדו בדברים קלים וחלק יעבדו עבודות קשות
כי יהיה שפל בכלכלה ואי תעסוקה
באותו הנושא: