8 תשובות
אנורקסיה זה הרבה פעמים נובע מחוסר ביטחון לגבי הגוף,,,,
שואל השאלה:
כן הבנתי. אבל כאשר הן באישפוז והן מדברות עם רופאים ועם פסיכולוגים איך הן מתנהגות? הם כל הזמן שקטות והן לא מביעות דיעות?
כן הבנתי. אבל כאשר הן באישפוז והן מדברות עם רופאים ועם פסיכולוגים איך הן מתנהגות? הם כל הזמן שקטות והן לא מביעות דיעות?
אנונימית
שואל השאלה:
אתן יכולות לתת לי דוגמא?
אתן יכולות לתת לי דוגמא?
אנונימית
שואל השאלה:
ובנות שכן רוצות?
ובנות שכן רוצות?
אנונימית
שואל השאלה:
מה הכוונה בקלוריה אחת?
מה הכוונה בקלוריה אחת?
אנונימית
אנורקסיה נובעת מחוסר ביטחון של הגוף מלכתחילה.
זאת אומרת שהבן אדם לא מרגיש טוב עם הגוף שלו ואין לו ביטחון לגבי הנושא הזה.
אבל יכול להיות לאדם אנורקס ביטחון עצמי- פשוט לא מבחינת מראה. יש הבדל ויש המון סוגיל של ביטחון עצמי.
יכול להיות מישהו שלא שלם עם עצמו ונפל לאנורקסיה אבל לא מפחד להתחף ולעמוד על שלו ויש כאלו שהם להפך.
זה תלוי בבן אדם עצמו.
זאת אומרת שהבן אדם לא מרגיש טוב עם הגוף שלו ואין לו ביטחון לגבי הנושא הזה.
אבל יכול להיות לאדם אנורקס ביטחון עצמי- פשוט לא מבחינת מראה. יש הבדל ויש המון סוגיל של ביטחון עצמי.
יכול להיות מישהו שלא שלם עם עצמו ונפל לאנורקסיה אבל לא מפחד להתחף ולעמוד על שלו ויש כאלו שהם להפך.
זה תלוי בבן אדם עצמו.
לא חושבת
בטח שלא. יש להן ביטחון ברצפה
באותו הנושא: