11 תשובות
שיש לה סטייל מפחיד
לבוש יפה, לא הטעם שלי.
שזה לא יפה לדעתי
שיש לה סטייל מיוחד ולא אכפת לה מה אחרים חושבים
המכנס קצת מוזר אבל מה אכפת לי
מגניב
לא אהבתי אבל זה עניין של טעם
אנונימית
אני ממש אהבתי
אנונימית
שאהבתי תחולצה
כלום..
שזה יפה
שזה יפה
כלום?
שתלבש מה שהיא רוצה
שתלבש מה שהיא רוצה