6 תשובות
שאלה כן
איפה
איפה
גם אני לא אהבתי את הסוף
תראה קארין יש לזה סוף מושלםם
תראה קארין יש לזה סוף מושלםם
כי טורהדורה לא סדרה טובה?
גם אני לא אהבתי את הסוף מאכזב רצח אבל לא כל האנימות מושלמות
מה למה?