7 תשובות
תדברו על זה ותשאל אותה אם מתאים לה
שואל השאלה:
הכרנו בפורים זה לא מוקדם מידי?
הכרנו בפורים זה לא מוקדם מידי?
אנונימי
זה תלוי מה אתה מרגיש
אם אתה מרגיש מוכן וגם היא אז למה לא
שואל השאלה:
היו כל מיני פעמים שכזה דיי הכנסתי את בשיחה
סתם שלחתי תמונה של אוכל
ואז כתבה לי
"אני גם רוצה"
ואז כזה כתבתי לה "אם ניפגש אני אקנה מה שתרצי לאכול"
והיא שלחה אמוג'י צוחק כזה וזהו
והיא לפעמים כזה החזירה
"אבל אני רעבה עכשיו" וכו'
אז לא יודע חח.
היו כל מיני פעמים שכזה דיי הכנסתי את בשיחה
סתם שלחתי תמונה של אוכל
ואז כתבה לי
"אני גם רוצה"
ואז כזה כתבתי לה "אם ניפגש אני אקנה מה שתרצי לאכול"
והיא שלחה אמוג'י צוחק כזה וזהו
והיא לפעמים כזה החזירה
"אבל אני רעבה עכשיו" וכו'
אז לא יודע חח.
אנונימי
לא הכי קשור אני גם שולחת מלא דברים כאלה חח
פשוט תשאל אותה אם היא רוצה
פשוט תשאל אותה אם היא רוצה
שואל השאלה:
אוקי נראה כבר.
תודה בכל מקרה (:
חח
אוקי נראה כבר.
תודה בכל מקרה (:
חח
אנונימי
באותו הנושא: