8 תשובות
לא מסכימה איתך, לא שאני אוהבת אותה אבל מעריכה אותה בתור בן אדם
גם אני לא אוהבת אותה כזה . היא מוקצנת כזה לא יודעת
היא מנסה לחקות את ללה פונס..
היא מנסה יותר מידי להצחיק וזה לא מתחיק
וואי כן כל כך! אני ממש שונאת אותה. היא מגעילה אותי.
גם אני לא מתה עלייה
מהה היא הכי מצחיקה שיש חיים שלי היא
אנונימית
היא לא מצחיקה בשיט.