7 תשובות
כל אחד והטעם שלו, די יצאת מגעילה אבל...
שואל השאלה:
מה מגעילה?
מה מגעילה?
אנונימית
כי רשמת אני לא מבינה מה מוצאים בה . זה נראה כאילו את קצת מקנאה (רק תחושה שלי ויכול להיות שזה לא נכון) אבל כנראה שהיא באמת יפה
חח כל אחד רואה בן אדם אחרת..
שואל השאלה:
אני ממש לא מקנאה בה תאמיני לי, זה הטעם שלי ואני לא חושבת שהיא יםה לדעתי אסור? שאלתי כי אני באמת לא מבינה למה, חשבתי על זה באמת לעומק אם אני מקנאה בה אבל לא , כי וואלה בלי שחצנות אבל הולך לי בקטעים של בנים וכאלה גם כן אז מה כבר יכול להיות ? ולא מצאתי לזה תשובה אז שאלתי
אני ממש לא מקנאה בה תאמיני לי, זה הטעם שלי ואני לא חושבת שהיא יםה לדעתי אסור? שאלתי כי אני באמת לא מבינה למה, חשבתי על זה באמת לעומק אם אני מקנאה בה אבל לא , כי וואלה בלי שחצנות אבל הולך לי בקטעים של בנים וכאלה גם כן אז מה כבר יכול להיות ? ולא מצאתי לזה תשובה אז שאלתי
אנונימית
כנראה שהיא לא רק יפה ואולי יש לה אופי טוב .
שואל השאלה:
לא ממש היא תמיד פוגעת בי אבל זה כבר משהו אחר , אולי בגלל שהיא תמיד מתנהגת אליי כמו חרא באמת היא תמיד פוגעת בי ומשפילה אותי מול כולם אז האופי המגעיל שלה גורם לי לחשוב ככה? למרות שגם לפני שהיא התחילה לא חשבתי שהיא יפה אבל יש מצב?
לא ממש היא תמיד פוגעת בי אבל זה כבר משהו אחר , אולי בגלל שהיא תמיד מתנהגת אליי כמו חרא באמת היא תמיד פוגעת בי ומשפילה אותי מול כולם אז האופי המגעיל שלה גורם לי לחשוב ככה? למרות שגם לפני שהיא התחילה לא חשבתי שהיא יפה אבל יש מצב?
אנונימית
באותו הנושא: