8 תשובות
לא
גועל מפש^
אנונימי
פעם באולי כמה חודשים
תלוי, לרוב אני עושה שעווה אם אין לי זמן אני מגלחת
כן, יכול להיול שלא יסכימו איתי אבל זאת הייתה ההחלטה הכי טובה ונכונה שלי. לפני הסכין הייתי עושה עם שעווה, היתרון היחיד שלה בעיניי זה שהשיערות לא צומחות קוצניות טיפה ומחזיקה למעט מאוד יותר זמן עד שמתחילה שוב הצמיחה.
עם הסכין אני פשוט מגלחת שתי דקות במקלחת כל יומיים, כך שאין בגלל קוצים כבר ואני חלקה 24/7, זה לא כואב, זה ממש קצת זמן, וכנראה אחד הדברים הממש חשובים בהסרת שיער, לא צריך לחכות שהשיער יצמח שוב כדי שייתלש, ואז כבר כולם רואים שיש שיערות בידיים, עם סכין אפשר על כל אורך ומתי שרק רוצים.
ההחלטה הכי טובה שלי בהבטחה !!
לייזר