7 תשובות
את ישנה איך שבא לך.
אם בא לך
מכיר ידידה שפעם חיבו אותה לשים חזיה אבל בסוף ויתרו לה זה סתם שטויות לדעתי כי זה רק בנות
חיילות פשוט מעדיפות, במקום להתארגן להשקמה מוקדמת. אין חוק.
את לא חייבת אני ישנה בלי
אנונימית
עדיף עם שלא תצטרכי לשים בבוקר
איך שנוח לך.
אני אישית הרגשתי לא בנוח לישון בלי בגלל שאני לא לבד בחדר, אז לבשתי גוזיה עם ספוג רך.
זה ממש נוח, האמת שאני ישנה ככה גם בבית.
לפעמים אפילו כשקמתי בבוקר החלטתי להישאר איתה גם במשך היום כי זה היה ממש נוח.