9 תשובות
עוד מעט אני יוצאת חח
אני אוהבתת להיות בבית
בואו נגיד שאם הייתי חיה הייתי עצלן
אין שם ויי פיי, טלוויזיה אוכל ומזגן.
יש לי להגיש השבוע עבודה בבית ספר ...
הלוואי ויכולתי לצאת קצת
הלוואי ויכולתי לצאת קצת
כי קריר
שואל השאלה:
חם ממש איך קריר
חם ממש איך קריר
אנונימית
אצלי קריר ויורד טיפות
איכ אוויר צח ואנשים
באותו הנושא: