9 תשובות
עוד מעט אני יוצאת חח
אני אוהבתת להיות בבית
בואו נגיד שאם הייתי חיה הייתי עצלן
אין שם ויי פיי, טלוויזיה אוכל ומזגן.
יש לי להגיש השבוע עבודה בבית ספר ...
הלוואי ויכולתי לצאת קצת
שואל השאלה:
חם ממש איך קריר
אנונימית
אצלי קריר ויורד טיפות
איכ אוויר צח ואנשים