13 תשובות
גנים טובים ?
אולי גם הזרקות
כי ככה היא נראית.
כי היא יפה חחח אני מזה מקנאה ביופי שלה עדין כזה וזה מבינה אותך
אבל שטויות יופי זה עניין יחסי והיא לא פחות יפה מהרבה אחרות שהן לא בובות ולא בסגנון שלה
תאהבי את עצמך לא חייב להיות דומות לה שתי טיפות מים כדי לדעת שאת יפה
^הזרקות בוודאות היא לא עשתה.
אבל טיפולי פנים וזה ברור
כי היא נולדה יפה
היא בכלל לא יפה לדעתי. יש לה פרצוף מנופח של חזיר. אני אוהבת פנים עם עצמות לחיים גבוהות ואף צר. זה עניין של טעם
כוחו של האיפור
אנונימית
כוחה של הקנאה^
stupid & anxious
היא לא יפה לדעתי ואני יכולה לתת לך שמות של נשים שאני חושבת שהן יפות, כמו אדריאנה לימה וברברה פלווין.
מה אכפת לי מלקנא במישהי שלא קשורה לחיים שלי? תתבגרי
stupid & anxious
כל כךך
גנים וגם היא מאוד מטפחת את עצמה ושומרת על המראה בקפידה כי היא מפורסמת וכל הזמן יש סביבה צלמים ודורשים ממנה להיות בטופ
היא עוברת הרבה טיפולי פנים משתמשת בהרבה חמרים ומשחות כדי להישאר "במיטבה"
ויכול להיות שהיא עברה גם הזרקות
היא נראית רגילה . .
כי ככה היא נולדה, גנים
הלוואי עליי להראות כמוהה חחח
היא מהממת