3 תשובות
חברי הלהקה הודו שהשיר מדבר על יציאה מהארון
פרדי בעצמו אמר שזה nonsense ואין לזה באמת משהו מאחורי זה, מה שכן, כל אחד יכול למצוא משמעות לשיר הזה וזה מה שיפה לדעתי.
כמובן שיש את המשמעות הנפוצה- מין סיפור על בן אדם שחברה שלו עזבה אותו בשביל גבר אחר. הוא הולך והורג את הגבר הזה, והכנפוייה של הגבר שהוא הרג מחפשת אותו. הוא הולך לומר לאמא שלו ביי לפני שימצאו אותו כי הוא בטוח שהוא הולך למות. החלק של האופרה זה קרב היריות, והכנפוייה צוחקת עליו שהוא "just a poor boy. הם ירו באוויר (thunderbolt and lightning). הוא מתחנן אבל הם לא משחררים אותו (we will not let you go). הוא מצליח להרוג אותם, ו"חוגג" (so you think you can stone me and spit in my eye?), אבל למרות זה הוא יודע שהוא יצטרך לחיות את כל החיים שלו במנוסה ועם המצפון, והוא חייב להסתלק משם (get right out of here), מה שמסביר את המוזיקה של המנוסה, מרדף, לקראת הסוף. אפילו שהוא יצא בחיים, הוא יודע שלא ייראה את אמא שלו יותר.
וואו מצטרפת. אף פעם לא חשבתי לשאול שאלה כזאת.