11 תשובות
מתה
היא מתה
העוקץ נשאר בגוף של הבנאדם.
שואל השאלה:
אז מה זה שווה לה לעקוץ??
חחח היא לא יודעת שהיא הולכת למות נראלי
שואל השאלה:
אהה סבבה חחח סתומהה
שואל השאלה:
הדבורה סתומה חח
חחח ואי
מתה
תלוי מה היא עוקצת, אצל בני אדם למשל היא מתה
העוקץ מחובר למעי שלה ולאיברים הפנימיים, כשהיא עוקצת בני אדם העוקץ שלה חודר דרך העור שלנו ונתקע בדרך חזרה לבחוץ, כשהיא מנסה לשחרר אותו לרוב הוא נשאר בפנים ושאר האיברים שלה יוצאים איתו, אחרי כמה שעות היא מתה מכשל.

יש מקרים שהעוקץ משתחרר והיא שורדת,לרוב זה קורה בבעלי חיים ללא רקמה רכה בניגוד לבני אדם.

צרעות גם מאבדות את העוקץ ומתות אחרי, ההבדל בין העוקצים של צרעות ודבורים לשל דבור זה שהעוקץ של הדבור חלק תחת מבט מקרוסקופי, לעומת עוקץ של דבורה שמלא בזיזים שמונעים ממנו להשתחרר אחרי העקיצה, קצת כמו מנגנון השערות הצורבות אצל הטרנטולות "עולם חדש".