10 תשובות
לא , זה נשף בלי הורים
lmao ממש לא
אצלנו כן
שואל השאלה:
לענות רק מי שב י"ב
או עברו
מה בני 14 מועילים לי
אנונימית
כן.
אמאלה רצחת 14
אממ אני חושבת שכן
אנחנו נגיד עושים בהיכל התרבות אצלינו בעיר אז לא נעשה את זה לקהל ריק מן הסתם
כן, ההורים באים
ברור שההורים באים, למה בשביל מי אנחנו מופיעים אם לא בשבילם?
גם אנחנו עושים בהיכל התרבות
שואל השאלה:
תודה אהובים מתה עליכם❤
אנונימית
שואל השאלה:
אצלנו בונים במה באמצע הבית ספר כזה כי הבית ספר שלנו ממש גדול
ויש כיסאות או שיושבים על הדשא
אנונימית