8 תשובות
שעוד היה לי כן
מזדהה
לא, אין שמה שום דבר מעניין, מתחרטת שקניתי
לא רכשתי נטפליקס וראיתי את כל הסדרות בנטפליקס וחיי השתנו. בלי לרכוש נטפליקס.
לא
כן כפרה