4 תשובות
תלוי מי זה
תלוי איך הדייט היה
אני אישית אם ממש התלהבתי מהבן אדם אני יכולה להתחיל להתגעגע מיד אחרי שהדייט נגמר וחזרתי הביתה כי את מרגישה שאת רוצה להיות איתו כמה שיותר.
רק אחרי שאני באמת מרגישה משהו לבן אדם, זה תלוי לכל אחד זמן שונה
שואל השאלה:
כאילו עם חבר שלכן אחריי כמה זמן אתן מתחילות להתגעגע אחריי שאתן לא רואות אותו?
אנונימית
אנחנו לא ממש יוצאות לדייטים יותר נפגשות פה ושם.
כמה זמן עד שאני מתגעגעת? לא הרבה זמן, ממש מיד אחרי. אבל זה לא מעסיק אותי הרבה זה כזה פתאום עולה לי כזה בכל מיני נקודות בהמשך היום ואז נעלם.