5 תשובות
לכי לילדה הזאת ותגידי לה "את סתומה, בקטע טוב" ואל תשימי עליה
מוזרה- מיוחדת
להיות מוזר זה מצויין! אני אוהבת להיות מוזרה. מי היא שתקבע לך מה את ואם זה בקטע רע או טוב?! תהיי את עצמך. :))
גם אני ככה...
אנונימית
כל אחד לוקח דברים אחרים בתור מחמאה