12 תשובות
תת , ואת יודעת את זה .
דיי לצומי
דיי לצומי
אנונימית
תת
תת משקל רציני!!!!
את שואלת את זה ברצינות?
זה תת משקל.תטפלי בזה.
זה תת משקל.תטפלי בזה.
את לא רצינית.
אנונימית
תת משקל כמובן.
לכי לדיאטנית דחוף
ואם את חושבת שזה עודף אז כנראה שיש לך הפרעת אכילה אז את צריכה גם פסיכולוגית
לכי לדיאטנית דחוף
ואם את חושבת שזה עודף אז כנראה שיש לך הפרעת אכילה אז את צריכה גם פסיכולוגית
את צריכה לעלות לפחות 10 קילו.
את בתת משקל דיי רציני.
את בתת משקל דיי רציני.
תת
תת משקל
את צריכה לעלות בפחות 6 קילו
תת משקל קשה, זה ממש לא בריא וזה מאוד מזיק לגוף, בכיתה ו הייתי בתת משקל רציני וכל פעם שקמתי מהר ראיתי שחור שזה אומר שאין אנרגיה
תת
באותו הנושא: