5 תשובות
עזבי לא שווה אותך
אל תישארי עם אנשים שגורמים לך להרגיש לא טוב.
אל תישארי עם אנשים שגורמים לך להרגיש לא טוב.
שואל השאלה:
גם מה אכפת לו שהורדתי לו עוקב?
גם מה אכפת לו שהורדתי לו עוקב?
אנונימית
אכפת לו כי כל דבר היום זה עוקבים...
ותקשיבי אני הכי מבינה אותך בלהוריד עוקב לאנשים שהם רעילים.
לא משנה באיזו רמה
להוריד עוקב זה אומנם יכול להראות ילדותי אבל סך הכל זה לטובתך זה נכון להוציא מהחיים אנשים רעילים
ותקשיבי אני הכי מבינה אותך בלהוריד עוקב לאנשים שהם רעילים.
לא משנה באיזו רמה
להוריד עוקב זה אומנם יכול להראות ילדותי אבל סך הכל זה לטובתך זה נכון להוציא מהחיים אנשים רעילים
לא חשבתי שזה יעבור גם לי בראש
אבל הוצאתי את ידיד שלי מהפייס כמה חודשים ואז להפתעתי זה חיבר בינינו,הוא שלח הודעה סתמית ואמרתי לו שיאשר עם ציניות כזו.
אם אותו ידיד שלך מראה גישה שלילית ולא גורם לך לחשוב אחרת על היחסים בינכם למה לך לחזור בעצמך?
אבל הוצאתי את ידיד שלי מהפייס כמה חודשים ואז להפתעתי זה חיבר בינינו,הוא שלח הודעה סתמית ואמרתי לו שיאשר עם ציניות כזו.
אם אותו ידיד שלך מראה גישה שלילית ולא גורם לך לחשוב אחרת על היחסים בינכם למה לך לחזור בעצמך?
שואל השאלה:
אבל הוא כבר לא "ידיד" שלי אנחנו גם ככה שנתיים לא בקשר
אבל הוא כבר לא "ידיד" שלי אנחנו גם ככה שנתיים לא בקשר
אנונימית