התחברות
הרשמה
אם כל מה שנחשים אוכלים בטעם אפר בשבילם (על פי התנך) אז אם הם אוכלים אפר אמיתי זה יותר טעים כי זה טעם אורגינל?
יעני כי זה המקור, כמו בשר ותחליפי בשר
4 באפריל 2019, 21:30
טעמים
יאמי
פשטידת האפר הזאת טעימה
נחשים
2 תשובות
יש בזה משהו.
אולי
M
Made in Heaven
לא.
K
Keep_calm
באותו הנושא:
הייתם אוכלים שוקולד בטעם טיפות אף תמורת מיליון יורו?
אתם אוכלים בשביל לחיות או חיים בשביל לאכול?
הוציאו מילקי בטעם שוקולד צ'ילי. הייתם אוכלים?
אוכלים בשביל לחיות או חיים בשביל לאכול?
הייתם אוכלים תפוציפס בטעם שווארמה?
הייתם אוכלים נחש כדאי למנוע מוות של אדם אקראי ברחוב?
הייתם לוקחים כדור מגעיל בטעם הכי נוראי שקיים של שעתיים בשביל שכל הבעיות שלכם יפתרו ?
מהו התנך בשבילכם?
אני כבר לא נהנה מאוכל כמו פעם,כל הטעמים מרגישים לי כל כך ריקים וחברים משמעות ואני אוכל רק בשביל להשביע את עצמי,מה לעשות?
איזה סוג אתם חיים בשביל לאכול או אוכלים בשביל לחיות?
אני היחיד שאוכל כאן מרשמלו בטעם בזוקה?