התחברות
הרשמה
מי מבין בתחביר לשוני רמה כיתה ט ?
4 באפריל 2019, 18:27
לשון
בגרות
הכנה למבחן
תשובה אחת
יכולה לנסות :)
r
r/sarcasm
באותו הנושא:
מי שמבין בלשון תחביר (כיתות יא יב)
מה אתם עושים בלשון פועל או תחביר?
מה יותר קל בבגרות בלשון? תחביר או הפועל?
מה זה תמורה בלשון בתחביר כיתה י
מישהו שמבין בלשון בנושא תחביר,אשמח לעזרה בפרטי
תגידו בלשון יש תמורה כולל? יעני בתחביר
צריך עזרה בשיעורי בית בלשון תחביר
אם למדתי בכיתה י - ב30 אחוז שלי לשון מערכת צורות, זה אומר שב70 אחוז אלמד תחביר?
מישהו טוב בלשון בתחביר?ממש דחוף! (תיכוניסטים)
שאלה למי שמבין ולומד תחביר בלשון בבקשה!!!
תגידו אם למדתי ב30 אחוז שלי בלשון מערכת צורות, זה אומר שלבגרות ילמדו אותנו תחביר?