4 תשובות
עושים את זה בגלל שלבגרויות את חייבת להציג תעודת זהות הבית ספר עושנ את זה בכדי לעזור
לפי משרד הפנים אפשר מגיל 16 להנפיק תעודת זהות הבית ספר מעניק לך אותה בגיל 15
יש לי ילדה בכיתה כשהלכנו לעשות אז היא הייתה בת 15 וחודשיים זה בסדר זה לא באמת משנה
אפשר לקבל מ 15 וחצי רק
גם לי זה היה המקרה הזה אבל זה אפשרי לקבל גם בגיל 15 תעודת זהות גם אני קיבלתי תעודת זהות למרות שלא הייתי גיל 16 והייתי בכיתה י זה אפשרי לקבל גם מגיל 15