3 תשובות
לא ממש האמת
זה נחמד שתורמים ומתרימים והכל אבל זה מייאש שלא מביאים לנו לפעמים
זה נחמד שתורמים ומתרימים והכל אבל זה מייאש שלא מביאים לנו לפעמים
אני מאוד אוהבת את זה, אני חושבת שבתור מתנדבת זה חשוב לתרום לאנשים שאין להם
לא ממש לא זה למה השנה אני לא נרשמתי לזה
באותו הנושא: