11 תשובות
תהיי את בסופו של דבר יקבלו את זה והרבה יותר .. אל תנסי לרצות את כולם
הייתי אומרת לעצמי למצות את הילדות כי היא עברה די מהר. מרגישה בוגרת לגילי...
שאני יפה ומדהימה
שיבוא יום ואני יהייה גיבור
אל תיקחי דברים ללב, תהיי בטוחה בעצמך, אל תבטלי את עצמך למען אחרים.
ואל תשקעי בעצבות, אחרת את תתקעי שם.
אל תוותרי
תפסיקי לשקר, זה לא יעזור לך
תפסיקי להתבודד, זה יזיק לך
"תפסיקי להסתקל על אחרים ותתרכזי בעצמך, ותאמיני שאת יכולה לגבור על האתגרים שלך אם עברת את חצי הדרך"
ואוו המון..
הייתי אומרת לעצמי איזה בנות יהיו חברות שלי חח
"אל תגזרי פוני בובה אם ישלך f צמיחה הפוכה"
"אל תתאהבי בילדים מפגרים"
"תדקרי את חברות שלך"
"אל תשימי אודם וורוד זוהר בבת מצוות"
"אל תשקרי כמו מפגרת"
"כשאת בכיתה א' אל תתקרב לכיתה ו' הם יהרסו לך את התמימות מוקדם מדי עע"
"את מושלמת.. שישרפו כולם"
"אל תפתחי חשבון בסטיפס"

טוב זה ארוך מדי.. יש עוד המון, ביושה
עדיף להיות לבד מאשר להיות בסביבת חברים רעילה.
לא לוותר.
אני טיפוס שמוותר מהר.
אנונימית
תראי דרגון בול גם אם אמא ואבא אומרים שזה אלים