6 תשובות
כן
ברור שאת יכולה זה לגמריי בסדר ואגב יש דף נוסחאות באינטרנט שאת יכולה להדפיס לגמריי סבבה
בטח.
א' אפשר גם להדפיס אותו לפי היחידות שלך
ב' מחלקים אותו כל פעם לפני מבחן
א' אפשר גם להדפיס אותו לפי היחידות שלך
ב' מחלקים אותו כל פעם לפני מבחן
אמורים לתת לך דפי נוסחאות בכל מקרה
שואל השאלה:
וואי לא ידעתי
תודה!
וואי לא ידעתי
תודה!
אנונימית
מחלקים אותו בכל מבחן
באותו הנושא: