12 תשובות
לדעתי לא כדאי, אם זה התאריך עצמו אז זה משהו שידכא אותך כל פעם שתראי אותו ויזכיר לך יום רע. הרבה יותר עדיף לקעקע משהו שקשור לרגע טוב ומשמח שהיה ביניכן או משהו משמח שקשור אליה
לא חושבת
זה סתם מעלה את המוות שלה ותהיי עצובה אולי תעשי עוד קעקוע שמסמל משהוא שהיא אהבה או שמסמל אותה בעצם לא תאריך של מוות...
לא חושבת
אסור לעשות קעקועים

ולא מתאים זה התשובה לשאלה שלא ימחקו
אנונימי
שואל השאלה:
למה אסור לעשות קעקועים?
אנונימית
אסור לפי התורה
אנונימי
^ איך זה קשור לשאלה? לא כל אחד מאמין באלוהים
נתחיל מזה שהייתי ציני כי גם אני אתאיסט מה שקשור לשאלה עניתי שזה לא מתאים פלוס הוספתי ציניות כדי לראות מה התגובה שלה למה להידחף לשיחות 0_0
אנונימי
אה טוב
איך זה שיחה בדיוק אם אתה כותב את זה בשאלה ציבורית
כי התגובה שלי נגעה לשאלה שלה ואת לא ממש היית קשורה אגב זה בדיוק כמו שאני מנהל איתך כרגע שיחה בשאלה ציבורית אין קשר
אנונימי
העובדה שאני מקבלת התראות על זה כבר הופכת אותי לקשורה חלקית
לא ממש כשענית אז סיימת את תפקידך כשענית לשאלה זה לא מחייב אותך לענות למגיבים אחרייך
אנונימי
באותו הנושא: